Biuletyn Informacji Publicznej RPK sp. z o.o. w Złotoryi.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta [IBO]

Internetowe Biuro Obsługi umożliwia wszystkim zainteresowanym załatwienie sprawy związanej z rozliczeniem usług wodociągowo – kanalizacyjnych przez internet.

Klienci korzystający z Internetowego Biura Obsługi mogą m.in.:

  • otrzymywać faktury w formie elektronicznej,
  • kontrolować rozrachunki,
  • przeglądać historię wskazań wodomierza,
  • przekazywać odczyty,
  • analizować zużycie wody oraz ilość odprowadzonych ścieków.
  • Klienci rozliczani na podstawie wodomierza głównego RPK sp. z o.o. w Złotoryi oraz korzystający z Internetowego Biura Obsługi są obciążani niższą opłatą abonamentową (zgodnie z aktualną taryfą).

Logowanie lub założenie konta w Internetowym Biurze Obsługi ->>

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2021-01-25 11:58:58przez:
Opublikowano:2021-01-25 00:00:00przez:
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej RPK sp. z o.o. w Złotoryi.
Odwiedziny:1238

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.