Najemca lokalu komunalnego pod numerem 76 50 65 241 lub 76 8788 091 może:
- uzyskać informacje dotyczące wysokości opłat czynszowych oraz ewentualnego zadłużenia lokalu (uzgadnianie sald)
- uzyskać informacje o zwrotach lub dopłatach z tytułu rozliczenia zaliczek na c.o.
- złożyć oświadczenie użytkownika lokalu dla ustalenia opłaty za wywóz nieczystości
- uzyskać informacje dotyczące umowy najmu
- zgłosić poważne uciążliwości międzysąsiedzkie
- zgłosić potrzebę interwencji dotyczącą ewentualnych rażących zaniedbań zarządcy wspólnoty mieszkaniowej
- uzyskać informacje z zakresu ewentualnej wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej oraz zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe
- uzyskać informacje o zasadach wykonywania prac remontowych w lokalu komunalnym we własnym zakresie i na własny koszt
- zgłosić awarię hydrauliczną lub elektryczną zaistniałą wyłącznie w lokalu lub budynku komunalnym (zgodnie z Ustawą z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2020.0.611 t.j.) awaria winna wykraczać poza zakres napraw należących do obowiązków najemcy)